Polityka cookies

Polityka strony hotelferdynand.pl dotycząca reklam i plików cookie

Stosujemy powszechne technologie śledzenia.

hotelferdynand.pl zbiera informacje na temat użytkowników różnych stron internetowych, aplikacji mobilnych i innych usług. Współpracujące z nami niezależne podmioty również mają nasze upoważnienie na gromadzenie informacji w ten sposób. W tym celu stosujemy szereg powszechnie używanych narzędzi śledzących. Nasi dostawcy oraz inne podmioty niezależne mogą również korzystać z tych narzędzi. Zalicza się do nich pliki cookie przeglądarek. Możemy też stosować sygnalizatory www, pliki cookie typu flash oraz podobne technologie.

Stosujemy technologie śledzenia z różnych przyczyn.

Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych stosujemy narzędzia śledzące. Często stosowane na naszych stronach „ciasteczka” to niewielkie pliki, które zostają zapisane na dysku, gdy wchodzisz na określone strony. Stosujemy pliki cookie i inne narzędzia śledzące:

  • w celu rozpoznania nowych i dotychczasowych klientów;

  • do przechowywania Twojego hasła w przypadku zarejestrowania się na naszej stronie;

  • w celu ulepszenia strony;

  • aby prezentować reklamy dopasowane do zainteresowań lub kierunkowane (poniżej zamieszczono więcej informacji na temat reklam dostosowanych do zainteresowań);

  • w celu obserwowania z biegiem czasu Twoich zachowań oraz nawigacji na różnych stronach lub innych platformach;

  • aby lepiej zrozumieć zainteresowania naszych klientów oraz pozostałych osób odwiedzających nasze strony.

Stosujemy reklamy oparte na zainteresowaniach.

Wraz z naszymi partnerami prezentujemy reklamy na podstawie zainteresowań, wykorzystując informacje zgromadzone na temat użytkownika na różnych stronach, w aplikacjach mobilnych i na innych platformach.

Reklama oparta na zainteresowaniach, czyli „reklama behawioralna online” obejmuje komunikaty reklamowe prezentowane użytkownikowi po opuszczeniu naszej strony, zachęcające go do powrotu. Znajdują się wśród nich także reklamy, które według nas są zasadne ze względu na Twoje nawyki zakupowe lub aktywność online. Reklamy te mogą być prezentowane na stronach internetowych lub za pośrednictwem aplikacji. Mogą być też zawarte w wiadomościach e-mail. Reklamy tego typu możemy prezentować my sami lub podmioty niezależne. Mogą one dotyczyć naszych produktów lub produktów innych firm.

W jaki sposób gromadzimy odpowiednie informacje do celów reklamy opartej na zainteresowaniach?

Aby określić, co jest dla Ciebie istotne, używamy informacji, które nam udostępniasz w trakcie interakcji z nami, naszymi oddziałami oraz niezależnymi podmiotami. Gromadzimy te informacje przy pomocy opisanych powyżej narzędzi śledzących. Przykładowo: my lub nasi partnerzy możemy analizować Twoje zakupy lub zachowanie podczas nawigacji. Możemy przyglądać się tej aktywności na własnych lub niezależnych platformach.

Współpracujemy z niezależnymi podmiotami, które pomagają nam gromadzić tego typu informacje. Podmioty te mogą łączyć Twoje nazwisko lub adres e-mail z innymi informacjami, które zbierają. Może chodzić tu o dotychczasowe zakupy dokonane w trybie offline lub online. Może to także dotyczyć informacji o korzystaniu z Internetu.

Masz możliwość kontrolowania narzędzi śledzących. Możesz również wyłączyć wyświetlnie reklam opartych na zainteresowaniach.

W naszych działaniach związanych z reklamami opartymi na zainteresowaniach stosujemy się do standardów samoregulacyjnego programu dotyczącego reklamy behawioralnej online, ustalonego przez organizację Digital Advertising Alliance.

Na stronach internetowych zazwyczaj wykorzystujemy pliki cookie do stosowania reklam opartych na zainteresowaniach. Twoja przeglądarka umożliwia Ci kontrolę plików cookie. W praktyce zależy to od typu danego „ciasteczka”. Niektóre przeglądarki można skonfigurować tak, aby odrzucały pliki cookie przypisane do przeglądarki. Dlaczego? Ponieważ plików cookie flash nie da się kontrolować z poziomu ustawień przeglądarki. Jeśli zablokujesz pliki cookie, niektóre funkcje na naszych stronach mogą nie działać. Jeśli zablokujesz lub odrzucisz pliki, śledzenie opisane w tym dokumencie może nie ulec całkowitemu zaprzestaniu. Wybierane przez Ciebie opcje uzależnione są od danej przeglądarki i urządzenia.

Dodatkowo samoregulacyjny program dotyczący reklamy behawioralnej online zapewnia konsumentom możliwość zrezygnowania z zapisu ich zachowania w sieci oraz wykorzystywania tych informacji w celach związanych z reklamą. Aby zakazać podmiotom uczestniczącym gromadzenia do celów reklamowych danych na temat Twojego zachowania online podczas korzystania z naszych aplikacji mobilnych, pobierz i korzystaj z aplikacji App Choices, stworzonej przez organizację Digital Advertising Alliance. Dostępne opcje zależą zarówno od przeglądarki, jak i konkretnego urządzenia.

Nasza Polityka dotycząca zakazu śledzenia

Niektóre strony internetowe oferują funkcję „nie śledź”, która pozwala użytkownikowi poinformować stronę, że nie życzy sobie być śledzonym. Funkcje tego typu nie są jednolite. Obecnie nasze strony nie oferują takich funkcji.